Tuky Yacht club

Toimintaa

Ulkomaanexcu

Haluatko viikon täydellisen irtautumisen? Turkoosin sininen meri ja paras seura.

Tarvitset mukaan vain avoimen ja reippaan mielen, ja olet valmis Yacht Clubin pur-jehdusreissulle. Joka syksy järjestettävä reissumme Välimeren välkehtivään tunnel-maan on loistava intensiivikurssi purjehtimisen maailmaan. Reissulla muodostuu ai-nutkertainen ryhmähenki. Oman veneen miehistön kanssa tiiviisti vietetty viikko takaa lukuisia uusia kokemuksia ja ystäviä. Vietämme jokaisen illan uusissa tunnelmallisissa satamissa yhteisten retkien ja illallisten merkeissä.

Ilta huipentuu siniseen hetkeen ja hämärän laskeutuessa juhlimme yhdessä hyvän musiikin soidessa avotilassa.

Ulkomaanexcun lisäksi toiminta on laajentunut muihinkin mainioihin merihenkisiin tapahtumiin. Muita järjestämiämme tapahtumia:

Pupuregatta

Pupuregatta tarjoaa uusille opiskelijoillemme mahdollisuuden päästä tutustumaan TuKY Yacht Clubiin ja purjehduksen maailmaan. Syksyn tapahtumassa puput oppivat purjehduksen alkeet ja pääsevät tutustumaan toisiinsa pienoisen regatan merkeissä.

Rusakkoregatta

Rusakkoregatassa kaikki innokkaat pitkäkorvat pääsevät kokeilemaan purjehdusta vuosikurssista riippumatta. Rento tapahtuma sisältää pikaopit purjehdukseen, käytännön kokeilua sekä tietenkin mukavaa yhdessäoloa.

TuKYn tapahtumat

TYC on tottakai mukana ja näkyvillä myös TuKYn tapahtumissa! Meidät löytää esimerkiksi TuKY Yacht Clubin KaupSu-rastilta.